Agencja odpowiada m. in. za relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie oraz promocję wydarzenia Battle Royale w Polsce.
Za obsługę odpowiedzialny jest senior account manager Artur Cheba wraz z zespołem.
Umowę podpisano do 5 września.
Battle Royale to widowiskowe show sportowo-motoryzacyjne, Festiwal Prędkości na dystansie 1 mili (1609 metrów). Udział w nim wezmą najlepsi w tej dyscyplinie zawodnicy zarówno z Polski, jak z Austrii, Niemiec, Szwecji, Ukrainy czy Rosji, rywalizujący najszybszymi samochodami świata w kilku klasach startowych m. in. Super lightweight - dopuszczającej modyfikacje pojazdów bez ograniczeń, czy też klasie Super Sport, w której minimalna moc bolidu określona jest na 800 koni mechanicznych. Battle Royale odbędzie się w dniach 23 i 24 sierpnia 2014 roku na lotnisku w Białej Podlaskiej.
pr
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/battle-royale-z-public-dialog