Kampania radiowa potrwa do 24 lipca. Jest ona kolejnym elementem akcji reklamowej Burger King podkreślającej smak burgera Whopper. Od maja do czerwca tego roku w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych sieć przeprowadziła pierwszą wizerunkową kampanię pod hasłem "Najlepszy, bo grillowany na ogniu" (więcej na ten temat).
Beata Tyszkiewicz podkreśla w reklamie, że "tylko prawdziwy ogień w Burger King może zrodzić wytworny smak", którym może delektować się bez końca.
Spot radiowy z udziałem aktorki wspiera wakacyjną promocję w restauracjach Burger King. Do końca lipca każdy, kto kupi burgera Whopper, otrzyma gratis średnie frytki i napój o pojemności 0,4 l. Z promocji można skorzystać we wszystkich 22 restauracjach Burger King w Polsce.
Spoty radiowe będą emitowane na antenie ogólnopolskich stacji radiowych, m.in. w Trójce (PR III), Radiu TOK FM, Eska Rock, w Antyradiu, a także w regionalnych sieciach RMF Maxxx, Eska, Planeta, Plus, Roxy FM, Wawa oraz Złote Przeboje.
Autorem kreacji kampanii jest agencja FireFly Creation. Produkcją spotu zajęło się studio dźwiękowe Sound Tropez, a za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.
km
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/beata-tyszkiewicz-w-kampanii-reklamowej-burger-kinga-audio