W niedzielę na profilach Biedronki w social media udostępniono spot „Coś świeżego rusza do Biedronki". Pokazuje on, jak w koszu jabłek ładowanych w sadzie do transportu do miasta rozmawiają animowane postaci przypominające marchewkę, ogórka i borówkę.
Według naszych ustaleń jest to zapowiedź promocji, która rozpocznie się w najbliższych dniach w sklepach Biedronki. W ramach akcji klienci z kartą Moja Biedronka przy zakupach o odpowiedniej wartości, w których będą owoce lub warzywa, będą otrzymywać punkty, które będzie można wymienić ma maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Szczegóły promocji nie są jeszcze znane.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/programy-lojalnosciowe-moja-biedronka-top-5 ##
Jest to kontynuacja promocji „Gang świeżaków” prowadzonej jesienią ub.r. Akcja cieszyła się tak dużą popularnością, że w listopadzie zaczęto w wielu sklepach Biedronki brakować pluszaków dostępnych w ramach tej promocji.
Wiosną br. w Biedronce prowadzono natomiast promocję „Super Zwierzaki”, w której do wygrania były m.in. bilety do zoo.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przychody-sieci-biedronka-promocje ##
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Style, Polsat Cafe, Stopklatka TV, Polsat Film, Disney Channel i MiniMini+), internet (m.in. portale społecznośćiowe) oraz same sklepy Biedronka. Teaserowa odsłona potrwa do 27 sierpnia.
Obsługą reklamową Biedronki zajmują się agencja reklamowa Duda Polska (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-gang-swiezakow-promocja-2017-rok