Bilbordy Atlasa na Litwie

Oszczędź 40 proc. ciepła! - pod takim hasłem odbyła się na Litwie kampania bilbordowa Grupy Atlas i jej litewskiego partnera, firmy IRIS.

Zachęcano w niej do oszczędzania energii poprzez systemowe ocieplanie budynków.

Kilkadziesiąt wielkogabarytowych bilbordów pojawiło się w maju w Wilnie, Kownie, Kłajpedzie, Szawlach, Poniewieżu i Olicie. Kampanię wsparto informacjami w prasie i w rozgłośniach radiowych. - Hasło naszej kampanii przemawia bardziej do kieszeni niż serca. Uznaliśmy, że kampania ATL będzie dla takiego przekazu najlepsza. Mam nadzieję, że dodatkowe, medialne wsparcie zwiększyło siłę jej oddziaływania – twierdzi Jarosław Tomczyk, dyrektor ds. promocji zagranicznej Grupy Atlas

Zdaniem Daraty Surdokaite z marketingu firmy IRIS, reklamy ATLASA podobają się Litwinom. Kilka lat temu prawdziwym hitem okazali się, znani także w Polskiej telewizji, Krzyżacy. Promocja wizerunku i produktów atrakcyjnie, z dowcipem, wpisana w realia historyczne obu narodów – to był strzał w dziesiątkę. Do dzisiaj nasi odbiorcy zamawiają standy atlasowych rycerzy – twierdzi Surdokaite.

kk