Blueberry Group zmienia się w Agencję Warszawa: nowe działy, dyrektorem zarządzającym Paweł Wołonciej

Agencja marketingowa Blueberry Group zmieniła nazwę na Agencja Warszawa i wprowadziła nową strukturę. Funkcję dyrektora zarządzającego objął Paweł Wołonciej, a dyrektora obsługi klientów - Piotr Mach.

W agencji wydzielone zostały trzy główne departamenty: kreacja i strategia, media (odpowiada za planowanie i zakup powierzchni reklamowych) oraz data driven solutions (zajmuje się rozwiązaniami opartymi na big data).

Nowym dyrektorem zarządzającym został Paweł Wołonciej. W agencji pracuje od pięciu lat, a wcześniej był związanym m.in. z DDB Warszawa. Z kolei funkcję dyrektora obsługi klientów objął Piotr Mach. Poprzednio zajmował w firmie stanowisko group account directora, pracuje w niej od prawie 10 lat.

Agencja kończy właśnie rekrutację szefa działu mediowego. Jej prezesem jest niezmiennie Michał Lorenc.

Reorganizacja wynika z rozwoju agencji - w ciągu ostatnich dwóch lat jej przychody wzrosły o 60 proc., a liczba pracowników - o 40 proc.

Najważniejszymi klientami Agencji Warszawa są Sony Europe, PepsiCo, Nestle Polska i T-Mobile Polska.

tw