W agencji wydzielone zostały trzy główne departamenty: kreacja i strategia, media (odpowiada za planowanie i zakup powierzchni reklamowych) oraz data driven solutions (zajmuje się rozwiązaniami opartymi na big data).
Nowym dyrektorem zarządzającym został Paweł Wołonciej. W agencji pracuje od pięciu lat, a wcześniej był związanym m.in. z DDB Warszawa. Z kolei funkcję dyrektora obsługi klientów objął Piotr Mach. Poprzednio zajmował w firmie stanowisko group account directora, pracuje w niej od prawie 10 lat.
Agencja kończy właśnie rekrutację szefa działu mediowego. Jej prezesem jest niezmiennie Michał Lorenc.
Reorganizacja wynika z rozwoju agencji - w ciągu ostatnich dwóch lat jej przychody wzrosły o 60 proc., a liczba pracowników - o 40 proc.
Najważniejszymi klientami Agencji Warszawa są Sony Europe, PepsiCo, Nestle Polska i T-Mobile Polska.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blueberry-group-zmienia-sie-w-agencje-warszawa-nowe-dzialy-dyrektorem-zarzadzajacym-pawel-wolonciej