Koncept kreatywny opiera się na przekonaniu, że klienci BMW sami najlepiej wiedzą, kim są, czego chcą i co jest dla nich najważniejsze. W reklamach samochód model BMW M760Li xDrive jest prezentowany jako pełen pasji, odkrywczy, twórczy, potężny, inspirujący.
- To jedna z najważniejszych kampanii marki w 2017 roku. Wracamy w niej do silnego przekazu o dynamice i osiągach, które są jednymi z głównych filarów marki BMW i łączymy z jej luksusowym charakterem. BMW wspiera indywidualność swoich klientów, oferując najwyższej jakości wyposażenie z kolekcji BMW Individual, która pozwala stworzyć własne BMW, odzwierciedlające charakter właściciela - komentuje Kacper Studencki, brand and customer connection manager w BMW Group
Akcja jest realizowana od 6 września, obejmuje telewizję, internet (m.in. social media), prasę oraz outdoor.
Kreację kampanii przygotowała agencja kreatywna Change Serviceplan (Serviceplan Group odpowiada za obsługę reklamową BMW na 12 rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej), a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bmw-m760li-xdrive-specyfikacja-anajmocniejszy-w-historii-bmw