BoboVita promuje nowe logo i opakowania hasłem „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”

Ruszyła kampania promująca nowy logotyp i wygląd opakowań produktów dla dzieci BoboVita. Za działania pod hasłem „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!” odpowiadają Havas Warsaw, Syzygy, Walk, VML, Easy Hell, MediaCom, K2 Media, Dragon Rouge oraz Alert Media Communications.

Nowy logotyp z widocznym sercem ma podkreślić troskę marki o najmłodszych konsumentów, ich rodziców oraz o wytwarzane produkty.

Logo i nowy design opakowań BoboVity zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

Narratorem spotu promocyjnego jest dziecko, które wyraża wdzięczność wobec swojej mamy za to, jak się nad nim troszczy. W drugiej części reklamy narrację przejmuje matka która podkreśla jakość produktów promowanej marki. Reklama kaszek BoboVita będzie emitowana w stacji TVN i stacjach IDM grupy ZPR.

Za reżyserię spotu odpowiada Magda Targosz. Autorem koncepcji kreatywnej „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!” jest Walk. Identyfikację wizualną przygotowała agencja Syzygy, która jest również odpowiedzialna za kreację strony internetowej. Spoty reklamowe przygotowała agencja Havas Warsaw, a produkcję realizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, a online K2 Media. Za działania w social media odpowiada agencja VML, a za działania PR - Alert Media Communications.

jd