Born2be zachęca - "dodaj do ulubionych" (wideo)

Wystartowała kolejna kampania reklamowej sklepu internetowego born2be.pl (AZAGroup). Działania pod hasłem "dodaj do ulubionych" przygotowały FCB Bridge2Fun, Flota Filmowa i ColorOffOn.

Nowy spot telewizyjny pokazuje szerokie możliwości wyboru i prostotę zakupów w born2be.pl. W reklamie widzimy rodzinę, która w łatwy i szybki sposób może kupić nowe ubrania i dodatki za pośrednictwem platformy, w przystępnej cenie oraz z możliwością zwrotu do 30 dni.

Reklama emitowana jest m.in. w TVN i stacjach tematycznych, dodatkowo kampania prowadzona będzie w digitalu. Działania potrwają do końca kwietnia.

Akcję przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za koncept kreatywny odpowiadają Jacek Wójcik oraz Michał Sosiński. Produkcją spotu zajęło się studio Flota Filmowa, a postprodukcją ColorOffOn. Reżyserką spotu jest Katka Michalak.

Pierwsza kampania telewizyjna marki ruszyła na początku października ubiegłego roku.

jd