Nowy spot telewizyjny pokazuje szerokie możliwości wyboru i prostotę zakupów w born2be.pl. W reklamie widzimy rodzinę, która w łatwy i szybki sposób może kupić nowe ubrania i dodatki za pośrednictwem platformy, w przystępnej cenie oraz z możliwością zwrotu do 30 dni.
Reklama emitowana jest m.in. w TVN i stacjach tematycznych, dodatkowo kampania prowadzona będzie w digitalu. Działania potrwają do końca kwietnia.
Akcję przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za koncept kreatywny odpowiadają Jacek Wójcik oraz Michał Sosiński. Produkcją spotu zajęło się studio Flota Filmowa, a postprodukcją ColorOffOn. Reżyserką spotu jest Katka Michalak.
Pierwsza kampania telewizyjna marki ruszyła na początku października ubiegłego roku.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/born2be-kampania-reklamowa-ddoaj-do-ulubionych