Brand24 ma 2,2 tys. klientów, o 55 proc. więcej niż przed rokiem

Firma Brand24, zajmująca się monitoringiem internetu, na koniec ub.r. miała 2 196 aktywnych klientów, o 15 proc. więcej niż kwartał wcześniej i o 55 proc. więcej niż rok wcześniej.

W skali kwartału liczba aktywnych klientów Brand24 wzrosła o 284, a w skali roku - o 782.

Firma świadczy usługi przede wszystkim firmom. W komunikacie giełdowym zaznaczyła, że przychody od poszczególnych klientów różnią się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.

Na początku listopada ub.r. Brand24 w ramach oferty prywatnej sprzedał 110 tys. swoich nowych akcji po 31,76 zł za sztukę, dzięki czemu pozyskał 3,49 mln zł. Spółka została wyceniona na ponad 60 mln zł. Ponadto zbyła część swoich obecnych akcji - 79,9 tys. sztuk za łączną kwotę 6,03 mln zł.

Na początku br. Brand24 ma zadebiutować na bocznym rynku giełdowym NewConnect. Głównym akcjonariuszem firmy jest Larq.

W trzech kwartałach ub.r. Brand24 zanotował 5,5 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 3,5 mln zł rok wcześniej) i 0,4 mln zł straty netto (wobec 0,8 mln zł rok wcześniej).

tw