Łukasz Nowicki reklamuje BZ WBK jako „bank jaki chcesz”, bank wprowadza Konto Jakie Chcę (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z udziałem prezentera telewizyjnego Łukasza Nowickiego. Akcja jest prowadzona pod hasłem: „Bank jaki chcesz”.

Pierwszy spot z kampanii podkreśla, że BZ WBK zapewnia swoim klientom podobne zrozumienie i wsparcie, jakie otrzymuje się w różnych sytuacjach życiowych od najbliższych osób. W reklamach jako narrator występuje Łukasz Nowicki, lektor i prezenter związany z TVP2, gdzie prowadzi programy „Pytanie na śniadanie” i „Postaw na milion”.

BZ WBK wprowadza właśnie duże zmiany w swojej ofercie dla klientów indywidualnych. Jej podstawą jest Konto Jakie Chcę, w ramach którego nie płaci się m.in. za prowadzenie rachunku, korzystanie z karty płatniczej (jeśli wykona się w miesiącu pięć płatności kartą lub płatności kartą za minimum 500 zł) i przelewy internetowe (bank znosi SMS-owe kody autoryzacyjne) i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce (dla osób w wieku do 26 lat). Ponadto dostępne są m.in. opcja wypłat gotówki przy płatności kartą w sklepie oraz promocja z 1 proc. zwrotu za rachunki za prąd, gaz, telewizję, internet i telefon opłacane z rachunku.

Poprzednio przez rok w reklamach BZ WBK występował Łukasz Fabiański, bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski. Promował m.in. kredyt gotówkowy Zero Ciążenia.

Z kolei Łukasz Nowicki to kolejna gwiazda Telewizji Polskiej użyczająca swojego wizerunku do kampanii marki komercyjnej. Tomasz Kammel wiosną br. pojawił się w reklamach Play i Swiss Krono. Uzyskał na to zgodę w TVP, według naszych ustaleń podobnie jest w przypadku Nowickiego.

BZ WBK nie podaje na razie szczegółów swojej nowej kampanii, przedstawi je w czwartek na konferencji prasowej.

Za obsługę reklamową BZ WBK odpowiadają agencja Red8 Advertising (kreacja) oraz dom mediowy SMG Polska (planowanie i zakup mediów).

tw