Zosia robiąca prezenty bożonarodzeniowe w reklamie aplikacji mobilnej Ceneo.pl (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl. W reklamach prezentowana jest przede wszystkim aplikacja mobilna tego serwisu.

Główną bohaterką kampanii jest rezolutna Zosia, która przygotowując się do kupowania prezentów bożonarodzeniowych, w tradycyjny sposób przegląda i porównuje różne oferty, żeby wybrać te najkorzystniejsze. Reklama podkreśla, że teraz można to robić dużo wygodniej dzięki Ceneo.pl, m.in. za pomocą aplikacji mobilnego serwisu (dostępnej w wersjach na Androida, iOS i Windows Phone).

Spot Ceneo.pl ma nieco baśniową konwencję, mogącą kojarzyć się ze stylistyką filmu „Amelia”. - Poszukując pomysłu na spot reklamowy chcieliśmy zachować atmosferę świąt, a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. Muzyka, kolory, a także historia opowiedziana w spocie przenoszą nas w nieco inny, nieco przerysowany świat. Chcieliśmy zwrócić uwagę odbiorcy właśnie za pomocą klimatu, a także głównej bohaterki, która stała się naszą inspiracją przy tworzeniu Ceneo.pl - opisuje Krzysztof Kamler, kierownik działu marketingu Ceneo.pl.

Kampania zaczęła się 12 listopada, obejmuje telewizję, internet (serwisy VoD, platformy społecznościowe) oraz kina.

Kreacją reklam zajęła się agencja Asap&Asap, produkcją spotu - firma Ilmatic Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. Ceneo.pl zanotowało 10,26 mln realnych użytkowników i 121,1 mln odsłon.

tw