W październiku w Polsacie najdroższe reklamy przy „Mega Hicie” i „W rytmie serca”

W ofercie reklamowej Polsatu na październik br. ceny w niektórych pasmach są wyższe, a w innych niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję filmu reklamowego w paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy serialu „W rytmie serca”.

W porównaniu z październikiem ub.r. zdrożały reklamy m.in. przy „Wydarzeniach” i prognozie pogody, serialach „Pierwsza miłość” i „Przyjaciółki”, czy takich programach, jak „Nasz nowy dom”. Taniej jest z kolei przy show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, serwisie sportowym czy niedzielnym paśmie kabaretowym.

Reklamodawcy najwięcej zapłacą za emisję spotu w paśmie filmowym „Mega Hit” - nawet do 86,2 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). W październiku ub.r. było to 75,3 tys. zł.

70 tys. zł kosztuje natomiast reklama przy serialu „W rytmie serca”. Emisje spotów przy innych serialach Polsatu mają znacznie niższe ceny. Za film reklamowy w bloku przy „Pierwszej miłości” marketerzy zapłacą 51,8 tys. zł, czyli 500 zł mniej niż w październiku ub.r. Natomiast na spot przy serialu „Przyjaciółki” trzeba wydać 56,4 tys. zł (przed rokiem 52,6 tys. zł), a przy produkcji „Świat według Kiepskich” - do 51,1 tys. zł (przed rokiem 47 tys. zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-w-rytmie-serca-pierwsze-dwa-odcinki-serialu-2-4-mln-widzow ##

Spośród programów rozrywkowych najdroższą pozycją dla reklamodawców jest prowadzony przez Katarzynę Dowbor „Nasz nowy dom”. Cena emisji spotu przy nim wynosi nawet 66,2 tys. zł, czyli 2,8 tys. zł więcej niż w październiku ub.r.

Za spot przy show „Supermodelka Plus Size” trzeba zapłacić 57,8 tys. zł, przy „Wyspie przetrwania” -  53,2 tys. zł. Emisja filmu reklamowego przy „The Brain- Genialny Umysł” to wydatek rzędu 46,9 tys. zł, a przy „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” -  41,9 tys. zł (w październiku ub.r. - 59,6 tys. zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-wyspy-przetrwania-polsat-recenzja-oceny ##

4 tys. zł mniej niż przed rokiem zapłacą reklamodawcy za emisję filmu reklamowego w niedzielnym, wieczornym paśmie kabaretowym - 66,5 tys. zł.

Cena spotu przy „Wydarzeniach” wynosi 66,9 tys. zł w niedziele i do 56,4 tys. zł w dni powszednie (w październiku ub.r. było to odpowiednio: 54,8 tys. zł i 51,8 tys. zł).

Reklama przy serwisie sportowym to z kolei wydatek rzędu 59,2 tys. zł za emisję w niedziele i do 57 tys. zł w dni robocze (w ub.r, było to odpowiednio: 59,9 tys. zł i 56,4 tys. zł), a przy prognozie pogody: 73,1 tys. zł w niedzielne wieczory i do 60,2 tys. zł od poniedziałku do piątku (przed rokiem było to odpowiednio: 70,1 tys. zł i 53 tys. zł).

Polsat Media ogłosiło ceny reklam na październik br. jako ostatnie biuro reklamy telewizyjnej  po TVN Media i biurze reklamy TVP.

bg