Koncern Pepsi zaprezentował w czwartek szczegóły dotyczące kampanii pod hasłem „Pepsi Generations”, która ma ruszyć w lutym br. Będzie związana z 120-leciem istnienia marki.
Działania reklamowe zostaną zapoczątkowane od emisji reklamy Pepsi podczas tegorocznego finału Super Bowl. Bohaterką reklam będzie, podobnie jak 26 lat modelka Cindy Crawford. To właśnie w 1992 roku pojawiła się ona po raz pierwszy w spocie tej marki - ubrana w dżinsy i biały top.
W związku z obchodami jubileuszu marketer planuje wprowadzić do sprzedaży limitowaną edycję puszek napoju w wersji retro oraz uruchomi program lojalnościowy Pepsi Stuff.
Głównym elementem kampanii będzie 30 sek. spot zatytułowany „This is the Pepsi”. Pojawią się w nim znane osoby, które przez lata były twarzami marki. Spot ma być nowym spojrzeniem na reklamę z 1992 roku, z udziałem Cindy Crawford, a również przygotowanym specjalnie na Super Bowl. Teraz w reklamie obok modelki wystąpi też jej syn, Presley Gerber.
Kampania ma obejmować 55 rynków na całym świecie, będzie promować wszystkie warianty napoju: Pepsi, Pepsi Zero Sugar, Pepsi Diet.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cindy-crawford-powraca-w-reklamie-pepsi-na-super-bowl