CNN reaguje na ataki Donalda Trumpa. Przekonuje, że jabłko to nie banan

Stacja informacyjna CNN rozpoczęła kampanię pod hasłem „Facts First”, w której podkreśla przede wszystkim wartość faktów i informacji prezentowanych na swojej antenie oraz rzetelność ich relacjonowania. Są to pierwsze działania zrealizowane dla nadawcy przez agencję Figliulo&Partners.

Celem kampanii „Facts First” jest zwrócenie uwagi na aspekt sprawozdawczości oraz zaangażowanie CNN w dostarczanie widzom na całym świecie faktów i informacji. Działania reklamowe mają opowiadać się za prostą i zdecydowaną naturą faktów. Wielu obserwatorów rynku uznało nową kampanię CNN na reakcję na cykliczne ataki Donalda Trumpa na ten kanał. Prezydent USA wiele razy twierdził, że CNN podaje nieprawdę.

Symbolem kampanii, które ma tę prostotę ilustrować jest jabłko. Ma ono w jasny sposób przypominać, że fakty są proste i zasadniczo różne od opinii. Jak tłumaczą twórcy reklam, poprzez powtórzenie tej podstawowej prawdy w elegancki sposób, widzowie szybką mogą poznać cel kampanii i zrozumieć ciągłe poszukiwanie prawdy, którą chce pokazywać im CNN.

Działania reklamowe obejmują emisję spotu w telewizji oraz w internecie, media społecznościowe i prasę.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Figliulo&Partners.

bg