Co irytuje w komunikacji firm na Facebooku? Błędy językowe i wymuszone żarty

Ponad 40% internautów drażni nieporadność językowa postów publikowanych na Facebooku - wynika z badania Think Kong i SW Research.

Wśród zachowań firm na Facebooku irytujących użytkowników, za błędami językowymi plasuje się wymuszona żartobliwość wpisów i nieudolne starania, by były one śmieszne (32%).

W pierwszej trójce niepożądanych zachowań znalazło się również nadużywanie sztucznych, profesjonalnych zdjęć, co za rażące uważa 31% badanych.

Szczególnie młodzi internauci (do 24 lat) są także bardzo wyczuleni na płytkość dialogu i wklepywane na szybko odpowiedzi z emotikonami, nie odnoszące się do meritum.

Badanie "Co najbardziej denerwuje użytkowników FB w komunikacji firm" zostało przygotowane przez agencję Think Kong we współpracy z firmą SW Research. Sondaż przeprowadzono we wrześniu 2016 r., metodą CAWI, na próbie 1209 użytkowników internetu korzystających z Facebooka.

km