Uczestnicy badania zostali poproszeni o wskazanie maksymalnie trzech czynników, które skłoniłyby ich do publikacji informacji związanych z firmą, w której pracują, w swoich prywatnych kanałach w social media.
38% badanych w zamian za opublikowanie treści o firmie oczekiwałoby nagrody materialnej. Dla 35% respondentów to przejaw lojalności wobec pracodawcy i poczucie, że pomaga się w jej promocji. 21% Polaków za kluczowe uznało sympatię do szefa i bezinteresowną chęć pomocy. Badani zwracali również uwagę na to, czy treść komunikatu, którym mieliby się podzielić jest interesująca (33% ankietowanych). Natomiast co piąty badany (20%) uznał za niemożliwe publikacje informacji o firmie, w której pracuje.
Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong w styczniu 2017 r., metodą CAWI, na reprezentatywnej grupie 813 polskich użytkowników internetu.
km
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/co-trzeci-pracownik-zamiesci-w-social-media-tresci-firmowe-o-ile-beda-interesujace