W ramach kampanii emitowane są dwa spoty pokazujące scenki z Luwru z udziałem Napoleona. W jednym legendarny władca Francji pyta polskiego ambasadora, gdzie mieszkańcy naszego kraju jeżdżą na wakacje i jest zdziwiony istnieniem internetu. W drugim szykuje się do sprzedaży swojej rezydencji.
Oba spoty, a także reklamy internetowe i outdoorowe, odsyłają na stronę CozamierzaNapoleon.pl, na której znajduje się informacja, że właściwa odsłona kampanii zacznie się marca. Serwis i reklamy przygotowała agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions.
Według ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl jest to nowa kampania sieci supermarketów Carrefour. Potwierdza to także fakt, że na stronach CozamierzaNapoleon.pl i Carrefour.pl znajdują się identyczne, słowo w słowo, teksty opisujące politykę korzystania z plików cookies.
Akcja marketingowa ma być prowadzona przez okres wiosenno-letni. Jest związana m.in. z rozszerzeniem sieci stacjonarnych sklepów Carrefour oraz uruchomieniem pod koniec ub.r. internetowego sklepu z elektroniką.
Poprzednia duża kampania promocyjna supermarketów Carrefour zaczęła się w październiku ub.r. pod hasłem „Szalona 5 z plusem”.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/co-zamierza-napoleon-w-teaserowych-reklamach-supermarketow-carrefour-wideo