Jak podaje firma, Coca-Cola Lime ma być odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy szukają pośród dostępnych produktów nowych, zaskakujących i nieoczywistych smaków. Coca-Cola Lime jest dostępna w butelkach o pojemności 0,5 l (cena sugerowana to 3,19 zł), 1 l (3,99 zł) oraz 1,5 l (4,49 zł) oraz już od maja w puszce 0,33 l (2,09 zł).
- To pierwsza tak duża nowość w portfolio marki Coca-Cola od prawie dekady, czyli od czasu wprowadzenia na polski rynek Coca-Cola Zero Cukru Zero Kalorii. Coca-Cola Lime jest innowacją na rynku i nie ma swojego odpowiednika, co jest najlepszym dowodem na to, że marka Coca-Cola niezmiennie wyznacza trendy - komentuje Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services.
Hasło kampanii „Bądź Limonką!”, wspierającej nowy wariant napoju zachęca do wyrażania siebie w niebanalny sposób, do kreatywnego podejścia do życia oraz do wyjścia poza schematy.
Działania reklamowe obejmują emisję spotu w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na WebTV, nośniki outdoorowe w największych miastach oraz kina. Ponadto działania będą realizowane w internecie, także w social media (wezmą w nich udział twórcy internetowi, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia&Wujaszek Liestyle, czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv).
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, za adaptację lokalnych materiałów graficznych - agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann, a za działania w internecie - agencja LiquidThread. Działania public relations powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-lime-reklamowana-pod-haslem-badz-limonka