Cyfrowy Polsat: internet i telefon w cenie abonamentu TV

Cyfrowy Polsat uruchomił 1 czerwca br. usługę zintegrowaną. Umożliwia ona zakup wszystkich trzech usług operatora – telewizji, internetu i telefonii komórkowej – z jedną umową, opłatą abonamentową i fakturą.

W nowej ofercie Cyfrowego Polsatu nazwanej „3 w cenie 1”, w ramach niezmienionej opłaty abonamentowej za wybrany pakiet kanałów telewizyjnych, klient otrzymuje dodatkowo pakiet od 200 MB do 2 GB danych transferu w usłudze internetowej do wykorzystania w okresie promocyjnym oraz 30 minut na połączenia telefoniczne lub 90 sms-ów. Jednocześnie korzysta ze wszystkich bonusów dostępnych w bieżącej ofercie telewizyjnej.

W zakresie oferty telekomunikacyjnej można dodatkowo korzystać ze wszystkich dostępnych dotychczas usług w taryfach internet i telefon, w szczególności z dodatkowych pakietów danych i pakietów minut. Wszystkie zamówione pakiety są dostępne w ramach jednej umowy i jednej faktury.

Cena modemu w ofercie zintegrowanej zależy od długości trwania umowy (15 lub 29 miesięcy) oraz dodatkowego pakietu danych wybranego nieobligatoryjnie spośród dostępnych obecnie w ofercie Internet Cyfrowego Polsatu: 2GB za 29 zł, 12GB za 49 zł lub 30GB za 69 zł. Posiadany pakiet można zmienić na wyższy w dowolnym momencie trwania umowy. 

Zestaw „Telewizja z Internetem i Telefonem CP” jest dostępny zarówno dla nowych klientów, jak i obecnych abonentów platformy. Dotychczasowi klienci mogą poszerzyć aktualnie posiadany pakiet telewizyjny o dostęp do jednej lub dwóch usług telekomunikacyjnych. Dostępna dla nich oferta zależy od tego, jaki pakiet telewizyjny posiadają i w którym momencie okresu podstawowego umowy się znajdują – gdy zdecydują się na wybór usługi zintegrowanej, umowa promocyjną na nią zastępuje poprzednią umowę na pakiet telewizyjny.

Wprowadzenie usługi zintegrowanej ma przyczynić się do spadku współczynnika odejść abonentów (churn).- Wierzę, że świadczenie usług zintegrowanych sprawi, że ogólna satysfakcja i lojalność naszych klientów wzrośnie  – podkreśla Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

Oferta zintegrowana będzie dostępna wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Zestaw z internetem będzie można nabyć w około 400 punktach znajdujących się w zasięgu usługi dostępu do internetu, natomiast zestaw z telefonem będzie można aktywować w całej sieci sprzedaży (ponad 1200 punktów w całej Polsce). Cały czas w sprzedaży pozostaną pakiety internetowe i telefoniczne sprzedawane niezależnie od usługi telewizyjnej.

Sprzedaż oferty „3 w cenie 1” będzie wspierać startująca 2 czerwca kampania reklamowa. Jej główna odsłona będzie miała miejsce w telewizji. Spoty 30 – i 10 – sekundowe, podkreślające korzyści z zakupu 3 usług w cenie 1, będą obecne w Polsacie, TVN, TVP 1 i TVP 2 oraz stacjach z portfolio At Media i na kanałach tematycznych Polsatu. Kampania będzie realizowana też w internecie – w dużych portalach i w serwisach tematycznych. W Autoryzowanych Punktach Sprzedaży komunikacja będzie prowadzona w oparciu o materiały BTL. Za kreację kampanii, która potrwa kilka tygodni, odpowiedzialna jest agencja Clos Brothers, a za zakup mediów - PHD Media Direction.

Usługa dostępu do Internetu dla użytkowników Cyfrowego Polsatu działa od 1 lutego br. i jest realizowana w sieci budowanej przez firmę Sferia dla spółki Aero 2, w technologii Evolved HSPA – HSPA+ i w oparciu o częstotliwość 900 MHz. Transmisja danych pozwala na pobieranie danych z prędkością do 21 Mb/s i wysyłanie z prędkością do 5,76 Mb/s. Obecnie Internetu Cyfrowego Polsatu dostępny jest dla 35 proc. abonentów platformy.

pp