Przedmiotem przetargu było przygotowanie kampanii digitalowej dla marki Lay’s na trzynaście rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym strony internetowej, egzekucji do działań w social media, kampanii display, a także aktywacji dla influencerów.
Stworzone przez agencję materiały bazowały na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”.
- Lay’s to kolejny międzynarodowy projekt prowadzony przez Deloitte Digital CE, wykorzystujący nasze kompetencje w obszarze marketing & content - mówi Monika Salamon, group cccount director z Deloitte Digital CE.
Lay’s to nie jedyna marka z portfela PepsiCo obsługiwana przez Deloitte Digital. Agencja pracuje także dla Pepsi (m.in. komunikacja online „Wyzwania smaku” z Filipem Chjzerem) i Mirinda (przygotowanie kampanii „Smakuj życie” z youtuberką Agnieszką Grzelak).
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/deloitte-digital-zrealizuje-kampanie-lay-s-which-lay-s-is-yours-na-13-rynkow-europejskich