Dominika Szczechowicz dyrektorem artystycznym w Grupie PMPG Polskie Media

Dominika Szczechowicz objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora artystycznego w Grupie PMPG Polskie Media. Zajmie się m.in. odświeżeniem wizualizacji koncernu.

Szczechowicz będzie odpowiedzialna za komunikację wizualną Grupy PMPG, jej spółek zależnych (w tym AWR „Wprost” i Orle Pióro) oraz projektów przez nie prowadzonych. Do jej kompetencji należy również nadzór nad layoutem wydawanych magazynów i serwisów internetowych.

PMPG zapowiada wprowadzenie nowego logotypu oraz identyfikacji wizualnej, nad którymi pracuje Szczechowicz. Odświeżeniu uległa już seria logotypów powiązanych z projektami tygodnika „Wprost” m.in. logo Człowiek Roku.

- W dobie szybko konsumowanych mediów obraz jest równie ważnym jeżeli nie najważniejszym elementem przekazu. Komunikacja wizualna jest kluczowa dla spółek działających na rynku mediów. Dominika Szczechowicz jest nie tylko wysokiej klasy profesjonalistką, wykształconym grafikiem z wieloletnim doświadczeniem dyrektora artystycznego, ale także osobą, która stale się dokształca, pracuje nad swoim warsztatem, śledzi najnowsze światowe trendy. Nie wątpię, że jej wkład w nasze media szybko zauważą i docenią czytelnicy - mówi Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Grupy Polskie Media.

Dyrektor artystyczny Grupy PMPG to nowe stanowisko w strukturze firmy. Skupia kompetencje, które do tej pory były rozproszone w studiach graficznych oraz w kilku innych działach Grupy.

Dominika Szczechowicz była dyrektorem artystycznym „Newsweek Polska” i „Cosmopolitan”. W przeszłości pracowała m.in. jako grafik w tygodniku „Przekrój”. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych.

łb