Dorota Wellman kucharką, a Karol Okrasa dziennikarzem w reklamach Lidla (wideo making of)

W teaserowej odsłonie nowej kampanii reklamowej dyskontów Lidl Dorota Wellman z marnymi efektami próbowała być kucharką, a Karolowi Okrasie równie słabo szło w roli dziennikarza. Właściwy etap kampanii - przygotowanej i realizowanej przez firmę wspólnie z GPD Agency, MediaCom Warszawa i 24/7 Communication - ma formę mini talk show „Dorota, Karol i Goście”.

Nowa kampania reklamowa Lidla zaczęła się w połowie sierpnia, po tym jak sieć dyskontów zakończyła trzyletnią komunikację z kucharzami Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim rywalizującymi kulinarnie w cotygodniowych odsłonach.

Najpierw pojawiły się reklamy z Dorotą Wellman nieudolnie próbującą gotować, po tygodniu - z Karolem Okrasą starającym się być dziennikarzem, z równie marnymi efektami. Oboje bohaterowie na koniec spotów siadali na żółtej kanapie i dzwonili z prośbą o pomoc do znajomej osoby specjalizującej się w zajęciu, w którym próbowali swoich sił.

Lidl Polska do końca sierpnia oficjalnie nie potwierdzał, że to jego kampania, natomiast na początku września przedstawił jej właściwy etap. Będzie on polegał na cotygodniowym krótkim talk show prowadzonym przez Wellman i Okrasę, emitowanym na KuchniaLidla.pl i w TVP1, z udziałem innych celebrytów, którzy wystąpią też w osobnych reklamach produktowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklamowy-talk-show-lidla-z-wellman-i-okrasa-zapowiada-sie-multicelebrycko-jak-play-i-serialowo-jak-tyskie-przed-euro ##

 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-wellman-300-tys-zl-honorarium-reklamowego-od-lidla-na-cele-charytatywne ##

Przy nowej kampanii Lidla pracują agencja reklamowa GPD Agency (strategia, kreacja i produkcja reklam), dom mediowy MediaCom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja 24/7 Communication (działania PR).

tw