Nowe cykle #DumnaJakPolka, #PolkaCodzienna i #Polityczki w serwisie Onet Kobieta

Serwis Onet Kobieta rozpoczyna w marcu 2018 roku trzy cykle redakcyjne w ramach akcji #JakPolka: #DumnaJakPolka, #PolkaCodzienna oraz #Polityczki. Redakcja będzie publikować materiały dotyczące problemów kobiet oraz prezentujące sylwetki tych, które łamią stereotypy i zmieniają otaczającą je rzeczywistość.

Według zapowiedzi cykl #DumnaJakPolka pojawi się w marcu br. Przygotowano w nim rozmowy z bohaterkami, które swoją codzienną pracą udowadniają, że odwaga, siła i determinacja, to cechy, którymi obdarzeni są nie tylko mężczyźni.

Kolejny cykl to #Polityczki, w którym redakcja Onet Kobieta przyjrzy się najważniejszym kobietom w Polsce - liderkom partii rządzących. Sprawdzi jak i czy reprezentują one nasze interesy, czy może raczej oczekiwania partyjnych kolegów. W ogniu pytań stanęły już Barbara Nowacka, Katarzyna Lubnauer i Agnieszka Kozłowska-Rajewicz.

W marcu br. mają zostać zaprezentowane także artykuły pod hasłem #PolkaCodzienna, które poruszą problemy, z którymi zmagają się kobiety w Polsce. Nierówne płace, dyskryminacja w przestrzeni publicznej, stereotypy dotyczące "słabszej płci", walka o alimenty - to tylko przykłady tematów.

- Polki są silne, mądre, dumne i piękne. Wiedzą, jak korzystać z życia i kierują się w nim swoim wewnętrznym głosem. Są wspaniałymi matkami, kochającymi żonami, ale też przedsiębiorczymi bizneswomen, odważnymi podróżniczkami, inspirującymi artystkami, niepokornymi polityczkami - podkreśla Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta - Jednak, czy na pewno odpowiednio korzystamy z tej wolności? Czym dzisiaj jest kobiecość, skoro tak bardzo zmieniła się rola kobiet na przestrzeni ostatnich lat? Jakie są współczesne Polki i co je na co dzień trapi? Na te, i inne ciekawe pytania, postaramy się odpowiedzieć już w marcu - zapowiada Małgorzata Ohme.

Według badanie Gemius/PBI w styczniu br. Onet.pl zanotował 18,28 mln realnych użytkowników i 2 mld odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Onet-RAS Polska miały 21,75 mln użytkowników i 3,34 mld odsłon.

ps