Udział RMF FM pod względem słuchania wśród dyrektorów, wolnych zawodów, pracowników umysłowych i właścicieli firm w okresie od stycznia do grudnia 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,9 proc. Względem poprzedniego roku zwiększył się on o 2,1 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radio-dociera-codziennie-do-71-5-proc-polakow-sredni-czas-sluchania-w-2017-roku-wyniosl-266-minut ##
Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,2 proc., po spadku o 0,3 pkt. proc.
Na podium znalazła się jeszcze Trójka, której udział w rynku zmniejszył się o 2,7 pkt. proc. do 11 proc. - najbardziej w zestawieniu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-w-miastach-powyzej-500-tys-mieszkancow-w-2017-roku-liderem-rmf-fm ##
Czołowa piątkę uzupełniają: sieć Eska (do góry o 0,7 pkt. proc. do 6,8 proc.) i Jedynka (- 0,5 pkt. proc. do 4,7 proc.).
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/duzy-wzrost-sluchalnosci-rmf-fm-wsrod-osob-z-wyksztalceniem-srednim-i-wyzszym-trojka-najbardziej-w-dol_1