- Badanie to jest prowadzone na zlecenie domu mediowego pod kątem wprowadzenia spotów reklamowych w kanale E-Sport. Wprowadzenie spotów nastąpi w drugim kwartale 2018 roku - poinformowała spółka Astro w komunikacie giełdowym.
E-Sport jest nadawany od marca ub.r. Ramówkę stacji wypełniają głównie relacje z najważniejszych imprez gamingowych (kanał ma prawa do transmisji z 11 turniejów DreamHack zaplanowanych w br.), a także programy publicystyczne (m.in. „The Borys Show”, w którym prowadzący zaprasza znanych gości ze środowiska e-sportu).
Wiosną ub.r. kanał pojawił się w ofertach sieci Vetra i Multimedia Polska, Toya i Inea, a w styczniu br. - w ofercie Orange TV.
W ub.r. firma Astro, produkująca też teleturniej „Familiada”, zanotowała 2,73 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,63 mln zł straty netto. Stratę spółka tłumaczyła nakładami na rozwój E-Sportu.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/e-sport-kanal-od-astro-ogladalnosc-zmierzy-nielsen-audience-measurement-wiosna-pojawia-sie-reklamy