Empik otwiera kolejne księgarnie Mole Mole, ale nie planuje ich kampanii reklamowej

Grupa Empik zapowiada intensywny rozwój swojego nowego konceptu sklepów - w najbliższych dwóch miesiącach planuje otworzyć osiem nowych księgarń pod marką Mole Mole. Na obecnym etapie nie planuje jednak kampanii reklamowej wspierającej nowe otwarcia.

Empik zadebiutował z nowym formatem w maju br. Obecnie ma 8 księgarni w Polsce pod nazwą Mole Mole. Firma podaje, że projekt ten spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem i notuje dobre wyniki sprzedaży. Dlatego też zdecydowano o uruchomieniu księgarń w kolejnych lokalizacjach.

Zaplanowano uruchomienie kolejnych 8 nowych lokali w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Nowe księgarnie zostaną otwarte w Krakowie (Galeria Krakowska, Futura Park), w Katowicach (Silesia City Center), we Wrocławiu (CH Wroclavia), w Poznaniu (Avenida), w Gdańsku (Alfa oraz Galeria Bałtycka) a także w Gdyni (CH Batory). Będą to punkty w małym i średnim formacie - o powierzchni od 70 do 250 m2.

Monika Marianowicz, rzecznik prasowa Grupy Empik, przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że na ten moment nie jest planowana zewnętrzna kampania reklamowa marki Mole Mole. Komunikacja do odbiorców jest prowadzona jedynie z wykorzystaniem nośników w centrach handlowych, w których już działają księgarnie.

bg