Wybrany w prowadzonym od sierpnia br. przetargu dom mediowy będzie pracować dla Enea SA, Enea Operator i Enea Wytwarzanie. Do jego zadań należeć będzie m.in. realizacja kampanii reklamowych i działań PR, w takich mediach, jak telewizja, radio, prasa (w tym katalogi i wydawnictwa), internet, kino, oraz OOH. Agencja zajmie się też opracowaniem strategii obecności marki w mediach (w internecie i mediach pozainternetowych), przygotowaniem media planów, zakupem mediów oraz działaniami product placement.
Budżet, który spółka zamierzy przeznaczyć na obsługę mediową, wynosi 22,8 mln zł.
W postępowaniu oferty złożyły cztery agencje: MullenLowe Mediahub (z ceną 4,94 mln zł), Universal McCann (z ceną 4,92 mln zł), Value Media (z ceną 3,31 mln zł) i należący do Publicis Media Starcom (z ceną 4,80 mln zł). Ta ostatnia agencja dotychczas zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii spółki Enea.
Jednocześnie firma prowadzi przetarg na obsługę reklamową ATL i BTL. Biorą w nim udział Walk Creative, Althermedia, V&P i GPD Agency.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/enea-starcom-value-media-universal-mccann-i-mullenlowe-mediahub-w-przetargu-mediowym