Energa SA rozstrzygnęła przetarg na realizację tegorocznej, siódmej edycji akcji edukacyjnej pod hasłem „Planeta Energii”. Wybrała w nim spółkę D&M Adventure.
Celem akcji jest propagowanie wiedzy o energii elektrycznej wśród dzieci z najmłodszych klas I-III szkoły podstawowej. W poprzednich latach w akcji uczestniczyło po kilkadziesiąt uczniów ze szkół w całej Polsce. W ramach akcji dzieci mogły dowiedzieć się m.in. czym jest prąd, skąd go czerpać, jak bezpiecznie z niego skorzystać.
Program realizowany jest w formie ogólnopolskiego konkursu edukacyjnego dla nauczycieli i uczniów, w którym nagrodą główną jest (w każdej edycji konkursu) dwudniowa wizyta mobilnego centrum nauki „Planeta Energii” w 10 miastach.
Wartość kontraktu zawartego pomiędzy spółka Energa a D&M Adventure wynosi ponad 1,33 mln zł.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/energa-akcja-planeta-energii