Eniro Polska wprowadza nową identyfikację wizualną

Firma Eniro Polska, wydawca m.in. serwisów PanoramaFirm.pl, Budownictwo.pl, Eniro.pl i Enioroweb.pl, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej. Ma on podkreślać zmiany, które w ostatnim okresie zaszły w spółce.

Nowa oprawa Eniro Polska ma podkreślać, że jest to firma nowoczesna, oferująca cyfrowe produkty skutecznie odpowiadające na potrzeby klientów. Ma również symbolizować jej otwartość w relacjach z klientami, użytkownikami oraz partnerami biznesowymi.

Jednocześnie Eniro wprowadza nową strategię działania na polskim rynku. Spółka doprecyzowała swoje cele, rolę pracowników i portfolio oferowanych produktów.

- Zmiana logo firmy jest okazją do ponownego doprecyzowania roli, jaką nasza firma odgrywa na rynku oraz znaczeniu pracy, jaką wykonujemy na co dzień - komentuje Bożena Chmielarczyk, dyrektor generalny Eniro Polska. - Od 25 lat wspieramy polskich przedsiębiorców w skutecznym konkurowaniu na globalnym rynku internetowym produktów i usług, dostarczając im kontakty biznesowe. Nasi pracownicy codziennie przyczyniają się do rozwoju lokalnych firm, więc ich praca ma znaczący wpływ na kondycję i konkurencyjność przedsiębiorstw - przekonuje.

Nowe logo będzie obecne w komunikacji marketingowej i identyfikacji oddziałów Eniro Polska. Będzie systematycznie wprowadzane w oznakowaniu wszystkich placówek.

Zmiana identyfikacji wizualnej została przygotowana dla całej Grupy Eniro przez szwedzką agencję Grow.

tw