W okresie od listopada 2016 roku do stycznia 2017 roku udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,2 proc., czyli o 0,4 pkt. proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęło Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,3 proc. (bez zmian).
Tym samym przewaga Eski nad Audytorium 17 zmniejszyła się o 0,4 pkt. proc. do zaledwie 0,9 pkt. proc.
Na ostatniej lokacie podium, z udziałem na poziomie 2,6 proc., uplasowało się RMF MAXXX. Stacja ta miała spadek wynoszący 0,3 pkt. proc.
Rozgłośnia ta wyprzedziła Złote Przeboje, które wypadły z podium. Stacja ta zanotowała największą stratę w zestawieniu - jej udział zmniejszył się o 0,5 pkt. proc. do 2,5 proc.
W czołowej piątce znalazło się jeszcze Radio Plus (2 proc. udziału), które wraz z Radiem Pogoda (0,8 proc.) i ZET Chilli zanotowało jedyny wzrost udziału w zestawieniu, wynoszący 0,1 pkt. proc.
Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.
mk
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eska-dalej-traci-sluchaczy-rynek-sieci-radiowych