ESPN z własnym programem sportowym na Snapchatcie

Amerykański kanał sportowy ESPN debiutuje na Snapchacie z własnym serwisem informacyjnym „SportsCenter”. Relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych będą publikowane na platformie dwa razy dziennie.

„SportsCenter” od ESPN będzie pierwszym regularnym miniprogramem sportowym na Snapchacie. Nowe materiały będę pojawiały się od poniedziałku do piątku o 5:00 i 17:00, a w weekendy o 5:00 (wszystkie godziny wg strefy czasowej wschodniego wybrzeża). Każdy odcinek potrwa od trzech do pięciu minut i będzie zawierać skrót najważniejszych wydarzeń sportowych i komentarze ekspertów. SportsCenter to także flagowy program emitowany na głównej antenie ESPN.

W gronie prowadzących program na Snapchacie zobaczymy Katie Nolan, Elle Duncan, Cassidy Hubbarth, Jasona Fitza i Cya Amundsona.

- "SportsCenter" to zupełnie nowy, kreatywny format na Snapchacie, który pozwoli nam jeszcze bardziej rozwinąć naszą flagową markę - komentuje Connor Schell, wiceszef ESPN, w firmie odpowiedzialny za content.

Użytkownicy Snapchata w Europie zobaczą w aplikacji ekskluzywne materiały z najbliższej olimpiady zimowej w Pjongczangu, na mocy umowy zawartej między Snapem a Eurosportem  W tym roku platforma podpisała porozumienie z koncernem NBCUniversal oraz niezależnym studiem filmowym Duplass Brothers. Dzięki niej na Snapchatcie pojawią się oryginalne treści wideo, w tym programy i seriale.

W trzecim kwartale tego roku spółka Snap Inc., właściciel Snapchata, wykazała przychody w wysokości 207 mln dolarów, a jej starty wyniosły 443 mln dolarów.

jd