Kampania podkreśla, że w ramach programu Rodzina i Przyjaciele można uzyskiwać przez rok 5 proc. zwrotu za wydatki - zrealizowane kartą do konta active lub prestige w eurobanku - na sport, rekreację i rozrywkę. Miesięcznie zwrot może wynieść maksymalnie 60 zł. Klient może też otrzymać zwrot za wydatki swoich czterech znajomych, jeśli zaprosi ich do tej oferty.
W reklamach pokazywane są pozytywnie zaskoczone osoby, które właśnie korzystają z różnych rozrywek. Przyczynę ich zadowolenia wyjaśnia Piotr Adamczyk, od kilku lat ambasador reklamowy eurobanku.
W poprzedniej kampanii eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka reklamowany był kredyt gotówkowy Wypożyczka.
Za obsługę marketingową eurobanku odpowiadają agencja reklamowa GPD Agency (kreacja reklam) oraz dom mediowy SMG Polska (planowanie i zakup mediów).
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eurobank-rodzina-i-przyjaciele-reklamowany-przez-piotra-adamczyka