Eurozet rozdziela marketing i sprzedaż. Andrzej Matuszyński za Krystynę Szczęch-Mroczek

Eurozet dzieli sprzedaż i marketing na osobne piony. Tym drugim będzie kierować Andrzej Matuszyński, natomiast z firmy odchodzi Krystyna Szczęch-Mroczek.

Eurozet rozdziela pion sprzedaży i marketingu, żeby wzmocnić zarządzanie sprzedażą i swoimi poszczególnymi markami. Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i marketingu Jaromir Sroga obejmie stanowisko dyrektora biura reklamy, w którym zmieni się też organizacja pracy. Sprzedaż ogólnopolska nie będzie już podzielona między biuro warszawskie, przedstawicieli regionalnych i dział rozwoju sprzedaży. Zintegrowanym działem sprzedaży ogólnopolskiej będzie zarządzać Anna Kopytowska, nadzór nad sponsoringami i akcjami specjalnymi obejmie Iza Albinowska, która wróciła do pracy po urlopie wychowawczym, a dyrektorem sprzedaży lokalnej pozostanie Marek Kurowski.

W skład pionu sprzedaży wejdą też działy new business i komunikacji produktów oraz Studio ZET. Całym pionem kierować będzie Jaromir Sroga. W związku z tymi zmianami pracę w Grupie Eurozet kończy Krystyna Szczęch-Mroczek, dotychczasowa dyrektor działu rozwoju sprzedaży. W firmie będzie pracować do końca stycznia przyszłego roku.

Natomiast pion marketingu Grupy Eurozet będzie obejmował działy promocji, analiz i planowania strategicznego oraz public relations. Funkcję dyrektora marketingu obejmuje Andrzej Matuszyński (na zdjęciu powyżej), który będzie odpowiadał za nadzór nad całością działań marketingowych wszystkich marek firmy. Matuszyński od maja do listopada ub.r. roku był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym ITI Neovison, a wcześniej przez 5 lat pracował w Cyfrowym Polsacie, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing. Z Grupą Eurozet był już związany w latach 1997-2004, zajmując stanowisko m.in. dyrektora badań i marketingu.

tw