Przedstawiciele firmy Wawel podkreślają, że inspirowanie ludzi do dobrych uczynków poprzez wprowadzanie ich w dobry nastój jest wpisane w misję marki. Idea czynienia dobra jest zgodna z hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” i nową strategią komunikacyjną firmy.
W ramach akcji „Serce rośnie” każdy, kto kupi słodycze marki Wawel oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji: Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości” księdza Jacka Stryczka, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Poza tym uczestnicy akcji mogą zbierać punkty-serduszka na indywidualnym koncie i wymieniać je na nagrody rzeczowe.
Komunikacja akcji podkreśla, że dobre uczynki można robić każdego dnia, traktując je wręcz jak dobrą zabawę, która przyczynia się do dobrego samopoczucia i daje mnóstwo radości.
Wraz ze startem programu uruchomiono stronę sercerosnie.com.pl. Jeśli w pierwszych miesiącach od startu akcji internauci w serwisie w wirtualny sposób nakleją łącznie milion serduszek na opakowanie czekolady Wawel, to w puli znajdzie się dodatkowy milion złotych, co daje łącznie 2,5 miliona złotych na pomoc beneficjentom pięciu organizacji biorących udział w „Serce rośnie”.
Kampania telewizyjna ruszy 27 listopada, a działania na outdoorze - 1 grudnia. Zaplanowano także działania digital, PR oraz intensywne wsparcie akcji w punktach sprzedaży.
Strategię i i kreację kampanii przygotowała agencja Schulz brand friendly. Media do kampanii planuje i kupuje Mets, za działania PR odpowiada agencja Garden of Words.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ewa-blaszczyk-anna-dymna-ks-jacek-stryczek-i-jan-mela-w-akcji-serce-rosnie-firmy-wawel-wideo