Ewa Juszczuk i Marcin Rychlik jako team pracowali razem przez ponad cztery lata w agencjach Grey oraz GPD. Są autorami kampanii m.in. dla Grolscha, Frisco, Raiffeisen Banku, Eurobanku, Della, Milki czy Lubelli.
Juszczuk i Rychlik dołączyli do zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale agencji, za który odpowiadają dyrektorzy kreatywni Magda Drozdowska i Mateusz Książek.
- Ewa i Marcin to zgrany duet i specjaliści w swoich dziedzinach, którzy mogą pochwalić się szerokim portfolio. Są wzmocnieniem dla zespołu agencji, gdzie łączymy technologię z myśleniem koncepcyjnym i strategicznym. W planach mamy dalszy rozwój zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale Deloitte Digital - mówi Michał Owczarek, dyrektor kreatywny i strategiczny, który zarządza zespołem kreacji w Deloitte Digital.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ewa-juszczuk-i-marcin-rychlik-team-kreatywny-deloitte-digital