Przychód Facebooka sięgnął w III kwartale 2017 roku 10,33 miliarda dolarów. To o 47 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2016 (7,01 mld USD).
Przychód z reklam społecznościowego portalu wyniósł 10,14 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 47 proc. w ujęciu rocznym. Urządzenia mobilne zapewniły serwisowi ok. 88 proc. całego przychodu z reklam (wobec ok. 84 proc. w III kw. 2016 r.).
Facebook zanotował w III kwartale bieżącego roku zysk netto w wysokości 4,71 miliarda dolarów, w porównaniu do 2,63 miliarda dolarów zysku w III kwartale roku 2016 (+79 proc.).
Miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka na koniec września br. wynosiła 2,07 miliarda - o 16 proc. więcej w skali roku. Także o 16 proc. wzrosła liczba osób codzienne odwiedzających portal - do 1,37 miliarda. Facebook nie podał ile osób korzysta z jego mobilnej odsłony.
km
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-wyniki-w-2017-roku-wplywy-w-gore-o-47-proc-4-7-mld-dolarow-zysku-ponad-2-mld-uzytkownikow-miesiecznie