Filip Chajzer testuje rzeczy na własnym kanale na YouTube. "Nie zamierzam się ograniczać"

Filip Chajzer uruchomił własny kanał na YouTube. Będzie testował rozmaite rzeczy, a filmy publikować chce raz na dwa tygodnie. - Jest tyle rzeczy na świecie do przetestowania, że szkoda byłoby się ograniczać - mówi Chajzer w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek poświęcony jest Finlandii.

Chajzer to dziennikarz i prezenter TVN. Oprócz felietonów w „Dzień Dobry TVN”, przygotowuje także od marca br. własny program na kanale TVN Style - "Instrukcja obsługi kobiety".

Macierzysta stacja - jak się dowiaduje portal Wirtualnemedia.pl - ani nie zachęcała Filipa Chajzera do uruchomienia własnego kanału na YouTube, ani nie zgłaszała przeciwwskazań co do jego uruchomienia. - To jest mój autorski kanał, TVN nie ma z tym nic wspólnego - podkreśla dziennikarz w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.

Zapytany, dlaczego zajął się kanałem YouTube, Chajzer odpowiada nam, że po rozkręceniu swojej strony na Facebooku (obserwuje go tam ponad 700 tys. osób) i Instagramie, przyszła pora na krótkie filmiki. - To był ostatni obszar social mediów, który leżał u mnie odłogiem. Szkoda było. Ciągle odkładałem to z braku czasu, ale wreszcie zebrałem się w sobie, znalazłem czas i uruchomiłem swój kanał - mówi nam Filip Chajzer.

Pierwszy, niemal 11-minutowy film, poświęcony został testowaniu Finlandii. Dziennikarz sprawdził m.in. czemu jest tam tak dużo saun i czym karmi się renifery. Obejrzało go w ciągu 4 dni 12 600 razy, a kanał zasubskrybowało ponad 1,5 tys. osób. - Testował będę najrozmaitsze rzeczy, nie zamierzam się tutaj ograniczać. Pomysły na testy będę czerpał od ludzi. Teraz na przykład w najbliższym odcinku zajmę się testem fotelików dziecięcych, bo taki temat podsunęła mi pani, pobierająca opłaty na autostradzie A2. Pewnie rozbiję przy tym jakiś niewielki samochód. Co będzie dalej - zobaczymy - podsumowuje prezenter.

Filmy będą ukazywały się na kanale Chajzera regularnie. - Rozmawiałem z ludźmi, którzy się na tym znają i zalecają mi regularność. Najlepszy byłaby cotygodniowa częstotliwość, ale z braku czasu będę umieszczał filmiki raz na dwa tygodnie - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.

Filip Chajzer został w tym roku ambasadorem smaku Pepsi, podejmując "Wyzwanie Smaku pepsi" oraz występuje w reklamie Play.

Jacek Kowalski