FoodCare wybrał nowe hasło promujące napój Black Energy Drink

„More than power” - to zwycięskie hasło wybrane w konkursie „Złap Blacka i zmobilizuj się”. Twórca sloganu otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. dolarów.

FoodCare konkurs na hasło reklamowe dla napoju energetycznego Black rozpoczął w drugiej połowie maja. Jak podaje marketer, zainteresowanie konkursem znacznie przekroczyło jego oczekiwania - otrzymał ponad 3 tys. zgłoszeń.

Za najlepsze uznano hasło „More than power” zaproponowane przez Mikołaja Madziąga. - Najlepiej odzwierciedla profil marki - podkreśla mobilizacyjny charakter napoju i z pewnością łatwo zapadnie w pamięć konsumentom - mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu  FoodCare.

Mikołaj Madziąg w nagrodę otrzyma 10 tys. dolarów. Firma na obecnym etapie nie podaje, kiedy i w jaki sposób wykorzysta wybrane hasło reklamowe do promocji marki Black.

bg