forBET reklamuje, że jest „sponsorem polskiego sportu” (wideo)

Firma forBET Zakłady Bukmacherskie rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą zaangażowanie spółki w sponsorowanie różnych dyscyplin sportu. Akcję przygotowała wspólnie z agencją Video Ex Machina.

Reklamy pokazują, że forBET Zakłady Bukmacherskie jest sponsorem różnych drużyn piłkarskich, siatkarskich i żużlowych, takich jak Śląsk Wrocław, PGE Skra Bełchatów, Cash Broker Stal Gorzów Wielkopolski, Włókniarz Częstochowa, Stomil Olsztyn, GKS Tychy, Stal Rzeszów, Zdunek Wybrzeże Gdańsk, ŁKS, Odra Opole, Radomiak Radom, Motor Lublin, Sokół Ostróda i KSZO Ostrowiec Świętokrzyski.

- Dla firm bukmacherskich, których model biznesowy oparty jest na sportowych emocjach, sponsoring to naturalny sposób budowania relacji z klientami, którymi przede wszystkim są kibice. Dlatego od początku działalności forBET konsekwentnie wspiera rozwój polskiego sportu, systematycznie zwiększając zaangażowanie w różne dyscypliny oraz różne klasy rozgrywek - komentuje Piotr Sienkiewicz, dyrektor ds. marketingu w forBET

Kampania obejmuje telewizję (Polsat Sport, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, nSport, TVP Sport oraz Polsat News i TVN24) oraz outdoor (na ekranach Infoscreen w warszawskim metrze, nośniki w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Bydgoszczy, Krakowie, Szczecinie oraz Lublinie).

Akcja potrwa do 31 października. Za strategię i kreację kampanii odpowiada dział marketingu forBET, a produkcją spotu i animacji zajęła się agencja Video Ex Machina.

tw