Reklamy podkreślają kluczowe zalety rachunku Proste Zasady: brak opłat za prowadzenie konta i kartę debetową, przelewy poprzez serwis internetowy i aplikację mobilną oraz wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce (przy wykonaniu minimum jednej płatności kartą lub Blikiem w ciągu miesiąca). Klienci rachunku zyskują też dostęp do dodatkowych pakietów ubezpieczeń.
- Taka konstrukcja produktu spełnia oczekiwania Klientów, a jednocześnie pozwala nam się wyróżnić na rynku - zwłaszcza w momencie, gdy konkurencja wprowadza skomplikowane produkty z wieloma warunkami i opcjami - podkreśla Łukasz Penszko, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Getin Noble Banku.
Głównym bohaterem reklam jest człowiek z zasadami, który korzysta z przejrzystych, prostych usług.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 9 października, potrwa do końca br. Obejmuje telewizję (największe stacje), kina Cinema City, internet (główne portale, serwisy społecznościowe, wyszukiwarki) oraz w oddziałach Getin Banku (plakaty i ulotki informacyjne).
W poprzedniej dużej kampanii Getin Banku, realizowanej wiosną i latem br., reklamowanej było konto Na Dobry Początek.
Kreacją nowych spotów telewizyjnych zajęła się agencja BBDO Warszawa, reżyserią - Bartek Ignaciuk, a produkcją - Opus Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/getin-bank-reklama-konto-proste-zasady-wideo