Kampania reklamowa jaj Farmio podkreśla, że przy ich produkcji stosowana jest pasza wolna od GMO oraz - po raz pierwszy w Polsce - ponadstandardowe badania w zakresie niedozwolonej obecności antybiotyków.
- Jest to niezwykle istotne dla konsumentów, co potwierdzają badania opinii z grudnia ub.r. 77 proc. Polaków uznało w nich problem stosowania antybiotyków w hodowli za ważny bądź bardzo ważny, a dla 83 proc. informacja o dodatkowych badaniach jest ważną i oczekiwaną informacją - opisuje Andrzej Łęgosz, wiceprezes i dyrektor marketingu Farmio.
Celem akcji jest budowanie wizerunku Farmio jako marki wysokiego zaufania.
W reklamach występują sympatyczna gospodyni pani Halinka oraz jej kura. Spoty są emitowane w telewizji (w Polsacie, TVN, TV4, TV Puls i kilkudziesięciu kanałach tematycznych) oraz internecie (na YouTube).
To druga duża kampania Farmio i zarazem druga telewizyjna kampania jaj na polskim rynku.
Kreację kampanii Farmio przygotowała agencja Red8 Advertising, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gospodyni-i-kura-reklamuja-ze-jaja-farmio-sa-wolne-od-gmo-wideo