Do zadań wybranej w tym przetargu agencji należeć będzie m.in. przedstawienie długofalowej, minimum dwuletniej komunikacji marketingowej dla marki, promującej Lotos jako producenta najwyższej jakości paliw na rynku. Lotos w nowej komunikacji ma być pokazany jako firma nowoczesna, innowacyjna, rozwijająca się.
Zwycięska agencja przygotuje dla marketera spot tv, radiowy, reklamy prasowe i internetowe do zaplanowanej na pierwszą połowę br. kampanii wizerunkowej dotyczącej jakości oferowanych przez Lotos paliw. Dodatkowo będzie musiała zarekomendować ambasadorów marki i zaproponować mechanizm promocji konsumenckiej.
Agencja ta zajmie się też działaniami zaplanowanymi na drugą połowę tego roku - na ten okres Lotos zaplanował kampanię reklamową związaną z eliminacji do mistrzostw świata w piłce nożnej. Przygotuje propozycje spotów do telewizji i radia, projekty reklam prasowych itp.
Wybrana w przetargu agencja nie będzie miała wyłączności na współpracę z Grupą Lotos. Marketer ze zwycięską firmą podpisze umowę ramową i będzie z nią rozliczać jedynie faktycznie zrealizowane działania.
W ub.r Grupa Lotos prowadziła szeroko zasięgową kampanię związaną z Euro 2016. Od strony kreacji przygotowała ją agencja Young&Rubicam Poland.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-lotos-wybiera-agencje-reklamowa-do-wspolpracy