Grupa RMF podwyższa stawki w wiosennym cenniku reklamowym

Grupa RMF z końcem lutego br. wprowadza nową ofertę reklamową. Ceny reklam w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic drożeją średnio o 3 proc. Droższe będą również ceny spotów sprzedawanych w pakietach.

Z końcem lutego średnia cena produktów Grupy RMF, w tym RMF FM oraz sieci RMF Maxxx i RMF Classic zostanie skorygowana o ok. 3 proc. Biuro reklamy Grupy RMF podwyżkę cen reklam uzasadnia rosnącą słuchalnością, głównie radia RMF FM, ale też i RMF Maxxx.

Za najdroższy spot na antenie RMF FM trzeba będzie zapłacić 35,6 tys. zł (od środy do piątku w godz. 7:00-10:00, cena netto dla spotu 30-sek.).

W RMF Maxxx najdrożej - na 5,7 tys. zł - wyceniono reklamy emitowane od środy do piątku w godz. 7:00-9:00 i 15:00-18:00). Z kolei w RMF Classic reklamodawcy zapłacą maksymalnie 2,7 tys. zł za reklamy emitowane od środy do piątku w godz. 7:00-10:00.

W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach, zmianie ulegną również cenniki pakietów.  RMF3D zdrożeją o ok.10 proc., w RMF na Maxxxa – o 8 proc., a w RMF z Klasą – o 3 proc.

Nowe ceny reklam będą obowiązywać w okresie od 26 lutego do 1 lipca br.

RMF FM w 2017 roku umocniło się na pozycji lidera słuchalności w ogólnopolskim rynku radiowym. Średni udział RMF FM pod względem słuchania w 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 25,3 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,8 pkt. proc. Był to najwyższy wynik tej rozgłośni od 2011 roku, kiedy to udział RMF FM wyniósł 26 proc.






bg