Heineken sponsorem relacji z Ligi Mistrzów za kapsle (wideo)

Rusza nowa kampania piwa Heineken. W zamian za aktywację kodu znajdującego się pod kapslem, będzie można obejrzeć w internecie transmisję z meczu Ligi Mistrzów. Akcję przygotowały i realizują firmy K2, Mediavest oraz 24/7 Communication.

Działania prowadzone są na stronie liga.heineken.pl. Wystarczy na niej wpisać kod umieszczony pod kapslem butelki Heineken, żeby obejrzeć dowolny mecz fazy pucharowej piłkarskiej Ligi Mistrzów.

Ponadto przygotowano grę interaktywną, której zwycięzcy będą mogli obejrzeć na żywo finał Ligi Mistrzów. Codziennie do wygrania będą także  konsole PlayStation 4 i produkty Heineken. Działania potrwają do 24 maja br.

Za kreację kampanii odpowiada agencja K2, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest, zaś działania PR koordynuje 24/7 Communication.

jj