Historia miłości pluszowych misiów w świątecznej reklamie lotniska Heathrow (wideo)

Dwuminutowy spot pokazujący 50-letnią historię miłości dwóch pluszowych misiów Doris i Edwarda jest głównym elementem nowej, bożonarodzeniowej kampanii londyńskiego lotniska Heathrow. Za jego kreację odpowiada agencja Havas London.

Dwa pluszowe misie, przypominające wyglądem parę staruszków pojawiły się po raz pierwszy w reklamach Heathrow w ub.r.

Teraz wracają w bożonarodzeniowym spocie opowiadającym historię ich 50-letniej miłości. Reklama zaczyna się w latach 60., kiedy Doris i Edward po raz pierwszy na siebie spojrzeli. Para spotkała się wówczas w momencie gdy Edward pozostawił w samolocie swój płaszcz, a Doris, która wtedy była stewardessą chciała mu go zwrócić. Film kończy się słowami: „Fly to someone not just somewhere this Christmas”.

Tłem historii ich miłości jest hala przylotów lotniska Heathrow. To w niej dzieją się najważniejsze etapy ich życia. Ross Baker, dyrektor handlowy Heathrow zdradził, że po tym jaka reakcję wywołała reklama z misiami w ub.r. i jak wiele pozytywnych emocji wzbudziła, Doris i Edwarda nie mogło zabraknąć w tegorocznej bożonarodzeniowej reklamie.

Zdjęcia do spotu kręcono na zamkniętym terminalu 1 lotniska Heathrow.

Kampania obejmuje social media, serwisy VoD oraz nośniki reklamy zewnętrznej. Za kreację spotu odpowiada agencja Havas London, a za reżyserię Outsider Productions.

bg