Kampania ma przede wszystkim wzmocnić świadomość, że zakażenie HIV/AIDS czy innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową dotyczy tak naprawdę wszystkich. Dodatkowo ma też na celu obalenie panującego powszechnie stereotypu, że w największym stopniu zakażeniem HIV/AIDS zagrożone są osoby świadczące usługi seksualne, zażywające narkotyki czy też osoby homoseksualne.
Działania prowadzone pod hasłem „Mam czas rozmawiać” będą mieć zasięg ogólnopolski. Zaplanowano je od 17 listopada do 1 grudnia br. Mają obejmować internet, PR oraz emisję spotu na nośnikach reklamy zewnętrznej m.in. w komunikacji miejskiej, stołecznym metrze, placówkach medycznych i uczelniach.
Przygotowaniem i realizacją kampanii „Mam czas rozmawiać” zajmie się wybrana w prowadzonym właśnie przetargu (trwa do 24 października) agencja reklamowa. Budżet kampanii wstępnie oszacowano na 100 tys. zł brutto.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hiv-i-aids-krajowe-centrum-ds-aids-z-kampania-mam-czas-rozmawiac