Szczoteczki His&His trafiły do sprzedaży jesienią ub.r. Towarzyszyła temu kampania reklamowa, w ramach której produkty pojawił się m.in. w serialu „Star Trek: Discovery”, gdzie również używała go homoseksualna para.
Do startującej właśnie kampanii w Polsce zaangażowano znaną parę gejów: Jakuba i Dawida. - Nasze społeczeństwo powinno być bardziej otwarte, a my chcemy się do tego przyczynić. Każdy człowiek jest inny, a w gruncie rzeczy mamy podobne potrzeby. W związku z tym, zdecydowaliśmy się na wejście na polski rynek z produktem His&His, ponieważ jesteśmy marką, dla której potrzeby naszych klientów są najważniejsze. Nazywamy się Foreo, czyli For Every One, dlatego jako jedna z nielicznych światowych marek, skupiliśmy się na grupie klientów dotąd, niestety, pomijanej przez większość - tłumaczy firma Foreo.
Kampania ma podkreślać, że His & His to limitowana edycja zestawów podarunkowych dla par homoseksualnych z dwiema sonicznymi szczoteczkami do higieny jamy ustnej, bardzo prostymi w użyciu, które dzięki delikatnym ruchom rotacyjnym zapobiegają cofaniu się dziąseł.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/homoseksualna-para-jakub-i-dawid-reklamuje-szczoteczki-his-his-od-foreo-wideo