Hoop Cola zyskała nową szatę graficzną i logotyp, a symbolem marki została gwiazda. Jak tłumaczą przedstawiciele Hoop Polska, nowy symbol ma być znakiem wysokiej jakości produktowej oraz wartości emocjonalnych, jakie Hoop Cola chce utożsamiać: rodzinności i wsparcia w dążeniu do realizacji marzeń.
Nowa platforma komunikacji jest kontynuacją zimowej kampanii „Prześlij gwiazdkę”, która była skoncentrowana wokół roli rodziny. Teraz ta historia jest rozwijana o nowe konteksty. Główny spot opowiada historię młodego ojca, który po narodzinach syna musiał zrezygnować ze swojej muzycznej pasji i odłożyć na półkę ukochaną gitarę. Po latach, zapomniany instrument odnajduje dorosły już syn, który odkrywa w sobie muzyczną pasję i zakłada zespół.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję i internet (m.in. 60-sekundowy spot, reklamy richmediowe) oraz punkty sprzedaży (aktywacja wykorzystująca motyw tatuażu, wakacyjna promocja sprzedażowa).
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Hand Made, którą Hoop Polska wybrał do współpracy w przetargu latem ub.r. Planowaniem i zakupem mediów dla producenta zajmuje się Havas Media.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hoop-cola-nowe-logo-siegnij-gwiazd-w-kampanii-reklamowej