Z danych ujawnionych przez Hulu wynika, że serwis którego współwłaścicielami są m.in. Disney, 21st Century Fox i Comcast ma obecnie na świecie 54 mln unikalnych użytkowników, podczas gdy w maju ub.r. była to liczba 47 mln.
68 proc. odbiorców Hulu wybiera w serwisie opcję oglądania treści przerywanych reklamami. Zgodnie z ujawnionymi danymi w ub.r. przychody reklamowe serwisu po raz pierwszy od jego uruchomienia w 2007 r. osiągnęły kwotę miliarda dolarów. Taki wynik był możliwy także dzięki uruchomieniu przez Hulu w maju ub.r. możliwości oglądania na platformie telewizji nadawanej na żywo.
W samych Stanach Zjednoczonych liczba subskrybentów Hulu osiągnęła w ub.r. liczbę 17 mln, co oznacza wzrost rok do roku o 40 proc. Do wzrostu powodzenia Hulu na rynku przyczyniły się udane produkcje filmowe, wśród których najbardziej znaną jest serial „Opowieść podręcznej”.
Hulu podaje, że obecnie ma w swojej ofercie 1,7 tys. seriali telewizyjnych, wśród których są takie tytuły jak „This Is Us”, „Lost”, „Atlanta”, „The Golden Girls”, „Full House” czy „Futurama”.
ps
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hulu-z-miliardem-przychodow-reklamowych-17-milionow-subskrybentow-w-usa