Kampania pod hasłem „Wszystko, na czym Ci zależy” komunikuje model i30 Nowej Generacji w dwóch wersjach nadwozia Hatchback oraz Wagon. Importer w reklamach promuje przede wszystkim ich wysoki standard - nie tylko jazdy, ale także elementów wyposażenia takich jak: czujniki parkowania, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa i zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Celem działań jest wsparcie sprzedaży wersji dostępnych na rynku od kwietnia 2017 roku.
Kampania, która ruszyła 8 września, obejmuje wybrane stacje telewizyjne oraz internet.
Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.
Obecna kampania nie jest pierwszą realizowaną w tym roku akcją promująca model i30 - wiosną br. był on promowany jako „nowy ideał samochodu”.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hyundai-i30-nowej-generacji-wysoki-standard-jazdy-i-wyposazenia-w-nowej-kampanii